Tuesday, 25 March 2014

[[[3 DAYS ONLY @ UNTILL STOCK CLEAR]]]

SINGLET SLIM LIFT - SINGLET CEGAH BOROI

HARGA PROMOSI TERENDAH 3 HARI RM40.00 SAHAJA SEUNIT.

[TAWARAN TERHAD - HARGA TERENDAH]


Singlet Slim N Lift adalah terletak pada perut menjalankan proses pelangsingan yang boleh memberi abdomen perut anda bentuk yang terbaik. Diperbuat dari kain yang sangat selesa, ia adalah penyelesaian yang paling berkesan untuk cepat menghilangkan buncit dikawasan perut dan mendapat (6 pax) yang dikehendaki semua lelaki.

Kelebihan Singlet Slim N Lift 
Kelihatan lebih kurus
Menambah keyakinan tanpa mendedahkan perut buncit
Kain tidak gatal dan tidak panas
Membantu pembentukan badan sasa
Mencegah sakit belakang
Menyokong belakang dan menarik otot perut untuk bekerja lebih kuat.

Berikut merupakan bilangan saiz yang tinggal. tertakluk kepada SIAPA CEPAT DIA DAPAT.

SAIZ S - PUTIH - 7 Pieces
SAIZ M - PUTIH - 33 Pieces
SAIZ L - PUTIH - 26 Pieces
SAIZ S - PUTIH - 7 Pieces
SAIZ M - PUTIH - 34 Pieces
SAIZ L - PUTIH - 49 Pieces

HARGA GILA PROMOSI - RM40.00/HELAI
Harga tidak termasuk kos pos RM6.00

Berminat? Sila hubungi saya segera.
Akir - 019 - 411 9788

Tuesday, 18 March 2014

4 UNSUR ZAKAR

[MANA 1 KATEGORI ZAKAR ANDA??? JOM SEMAK]




Terdapat satu petua kuno untuk mengenal sikap lelaki berdasarkan pada ciri zakarnya. Petua ini dikenali dalam bahasa Arab sebagai Baitul Haq. Ia adalah petua yang berdasarkan kepada kepercayaan bahawa semua zakar boleh digolongkan kepada empat unsur iaitu tanah, air, api dan angin. Walau bagaimana pun kebanyakan zakar adalah kombinasi dari 2 atau 3 unsur ini.

1. ZAKAR TANAH - Ianya mudah untuk dikenal. Bentuknya seperti Tanah jenis sayursayuran yang akarnya berisi seperti keladi, keledek, lobak dan sebagainya. Ia adalah jenis akar yang akan tumbuh subur bila ditanam jauh dalam tanah yang gelap dan lembap. Biasanya Zakar Tanah saiznya besar, bentuknya tidak menentu dan warnanya gelap. Buah zakarnya pulabiasanya besar, berbulu dan labuh. Zakar Tanah setia (homely) sifatnya dan amat berkemampuan. Ia gemar untuk bercucuktanam dan membajak, dan ia adalah yang teratas dalam manamana hubungan suamiisteri. Dia suka pada kaedah jimak yang biasa dan jarang melakukan kaedah yang pelikpelik. Dia mungkin kelihatan agak ganas sedikit tapi dia lebih gemar melakukan jimak secara ringkas dan mudah seperti sifat dirinya. Mungkin lelaki yang punya Zakar Tanah kurang bijak.

2. ZAKAR ANGIN - Zakar jenis ini biasanya panjang, kurus dan pucat dan buah zakarnya berwarna cerah, membulat dan tidak labuh. Ia paling menghiburkan. Ia adalah zakar seni dan tuan punya zakar ini biasanya orang seni. Biasanya Zakar Angin ini ada bengkok pada batangnya, dan kerana sifatnya yang bengkok mungkin juga sebahagian dari tuan punya zakar ini punya selera seks yang pelik, atau suka melakukan salahlaku seks. Zakar Angin biasanya tidak setia dan tidak tetap pendirian. Bagaimana pun, bila hatinya dapat ditawan, Zakar Angin ini adalah pasangan yang paling bijaksana dan punya banyak idea dari sudut jimak.

3. ZAKAR API - Zakar ini bersifat paling maskulin. Ia biasanya agresif, pendesak dan bersifat mengongkong. Bentuk zakar ini ialah tebal, lurus dan seimbang tetapi tidak panjang. Dari sudut warnanya pula, ia merah cerah ataupun merah jambu yang semarak. Lelaki yang punya Zakar Api punya selera jimak yang membara dan penggoda. Ramai wanita mungkin tertarik padanya. Melakukan jimak bersama lelaki Zakar Api adalah hangat, tetapi kehidupan berumahtangga dengan lelaki ini mungkin terasa bagai neraka. Ramai wanita mungkin tidak dapat bersabar dengan sikap lelaki ini.


4. ZAKAR AIR - Zakar ini sikapnya lemahlembut. Biasanya saiznya kecil, lembut dan bersifat kewanitaan. Lelaki yang punya Zakar Air biasanya adalah pemelihara hubungan suami isteri. Mereka akan memasak, membasuh, menseterika baju dan sebagainya. Peranan keibuan yang dilaksanakan olehnya kadangkala membuatkan isterinya rasa bersalah dan takut, terutamanya bila isteri sendiri memang suka pada kerjakerja tersebut. Biasanya lelaki Zakar Air kuat nafsu jimaknya dan pandai memujuk wanita untuk melakukan seks dengannya.



Friday, 14 March 2014

TERBARU DARI KAMI DI FEZAKIR HERBS


PROMOSI PENGENALAN 
( Bermula 14/3/2014 Sehingga 31/3/2014 )



Minyak Lintah BARAQUDA

Diingatkan bahawa minyak ini: 

Dibuat daripada tukang urut sendiri
Tidak dikilangkan ( cuma buat packaging sahaja )
Diperkaya dengan ekstrak Lintah

Kesan boleh dilihat seawal 15 minit ( insyaAllah )

Antara fungsi dan kelebihan minyak lintah kepada lelaki

1) Mengeraskan zakar Sebelum tidur ambil sedikit minyak lintah dan gosokkan dengan laju pada tapak tangan untuk memanaskannya apabila mengurut.

Letakkan sedikit minyak tersebut pada jari-jari tangan dan urut kelengkang iaitu antara dubur ke telur zakar ( seakan-akan Istibra selepas kencing ) . Tekan sedikit dan pastikan anda urut sehala saja. yakni dari dubur mengarah ke telur zakar. Lakukan sebanyak 7 kali. Kesan dari amalan ini akan dapat dilihat pada malam itu juga. di mana zakar akan menegang dengan galak sekitar 3 pagi sehingga waktu solat subuh. Amalkan ia kalau boleh pada setiap malam sebelum anda tidur terutama ketika cuaca sejuk supaya ligament dan urat-urat zakar berada pada tahap kecergasan yang terbaik.

2) Memecahkan lemak dan menghilangkan ketulan angin di zakar Semasa bangun dari tidur.

selatkan pangkal batang zakar (kawasan yang berhampiran dengan bumi zakar) menggunakan jari telunjuk dan jari tengah tangan kanan atau tangan kiri. Hujung jari-jari itu menekan ke bumi zakar sambil mengurut-urutnya ke atas dan ke bawah. Lakukan selama kira-kira 2 minit atau hitungan 99-kali. Lakukan pada setiap pagi kerana amalan ini akan memecahkan lemak dan angin dari berkumpul pada pangkal zakar, lanya juga dapat mengelakkan dari berlakunya tersimpul urat buah zakar apabila usia meningkat tua.

3) Melambatkan pancutan mani Menurut kitab Tajul Muluk dan Rawd-at-Tirr. mengurut menggunakan minyak urut yang khas boleh membantu lelaki bertahan lebih lama ketika bersetubuh.

Caranya ialah dengan mengurut sehala dari pangkal zakar menghala ke hujung zakar. berulang-ulang kali. Tempatkan ibu jari di bahagian atas batang zakar, jari tengah di bahagian bawahnya. Lakukan urutan selama 2 minit atau 99-kali hitungan. Latihan ini boleh dilakukan pada bila-bila waktu lapang. kecuali pada waktu Zohor dan Maghrib.

4) Menambah saiz zakar (memanjangkan. membesarkan dan menguatkan zakar)

Kebanyakan lelaki merasakan zakar mereka tidak menepati saiz yang sepatutnya. Purata zakar normal lelaki dewasa Malaysia ialah sekitar 4 inci hingga 6 inci. namun perlu diingatkan bahawa kebanyakan lelaki tidak mencapai saiz zakar yang optima.

Maka atas sebab ini kaedah mengurut boleh meningkatkan zakar ke tahap yang lebih besar dan panjang.

Cubalah minyak lintah BaraQuda ini



Dapatkan Sekarang !!!

untuk dapatkan harga PROMOSI:
SMS/Whatsapp “ BARAQUDA “ dan hantar ke 019-4119788 ( Shakir )


  • EJEN SELURUH MALAYSIA DIPERLUKAN 




Thursday, 27 February 2014

11 CARA BERHENTI MELANCAP

Salam sejahtera
.
Dalam sebuah entri yang lepas, saya dah bincangkan general idea tentang melancap, atau onani. Kita semua faham yang ia telah menjadi suatu tabiat yang menjadi public secret dalam masyarakat kita, baik di kalangan lelaki, dan tidak terlepas juga di kalangan perempuan.
.
Saya juga percaya, walaupun ia menjadi suatu tabiat yang tak lekang dek panas, tak lapuk dek hujan, masih ramai di kalangan kita yang berusaha dengan bermacam cara untuk berhenti daripada tabiat ini. Bukanlah suatu yang mudah untuk berhenti daripada suatu nikmat yang sangat hebat. Tetapi ia tidak mustahil. Mari kita lihat apakah cara2 yang boleh dipraktikkan untuk berhenti melancap (atau onani)…kalau tak dapat berhenti pun, sekurang2nya dapat mengurangkannya:



.
1) Sibukkan diri

Sibukkan diri dengan bermacam-macam aktiviti dalam dan luar rumah. Kalau dalam bilik mandi, tiba2 terasa horny je, ambik penyapu tandas, basuh tandas. Mandi cepat2, lepas tu keluar. Tak pun bawak buku komik, baca sambil berak.  Tak pun cari baju tak bergosok, pergi gosok. Tak pun pergi dapur basuh pinggan. Basuh kereta, cuci motor. Kemas rumah, vakum lantai, cuci porch, sapu sawang. Pendek kata…buatlah apa pun, asal kan sibuk.
.
2) Bersenam

Maksud saya tak perlu bersenam yang berat2, asal ada pergerakan aktif sikit2 pn memadai. Sebab bila kita buat macam tu, fokus kita akan lari daripada bernafsu kepada….kurang bernafsu. Lagipun secara saintifik, bila kita sedang bernafsu, jantung kita memang sedang mengepam laju untuk membekal darah kepada kemaluan kita. Jadi bila kita bersenam sikit, darah yang dipam hanya kepada kemaluan akan lebih tersebar ke seluruh tubuh, jadi penegangan atau ereksi kemaluan kita akan berkurang. Kalau anda sedang berada dalam tandas, sambil berdiri cuba rendahkan pinggang dengan bengkokkan lutut sikit (macam kuda2 dalam tai chi). Cara ni akan menyebabkan anda menegangkan otot peha untuk maintain berdiri separuh, jadi darah akan beralih ke otot peha.
.
3) Jangan bersendiri

Kurangkan masa anda berseorangan, kerana bila berseorangan otak akan mula berfikir macam2, dan akan mendorong anda buat macam2. Pastikan anda sentiasa ditemani roommate. Kalau ada pilihan, kongsi bilik dengan adik beradik.
.
4) Tonjolkan aktiviti anda kepada orang lain

Apa yang saya maksudkan ialah aktiviti berkomputer. Ini kerana banyak bahan2 rangsangan datang dari komputer…gambar, video, bahan bacaan…semuanya boleh didapati secara percuma dan mudah sahaja. Jadi pastikan anda meletakkan komputer anda di tempat yang mudah dilihat orang lain. Jika dulu anda duduk membelakangi dinding bila berkomputer, sekarang pusing 180 darjah. Jika dulu anda sering guna komputer dalam bilik, sekarang gunakannya di ruang tamu.
.
5) Guna taktik ‘lengah’

Setiap kali anda terasa mahukan kenikmatan dari tapak tangan anda, pujuk diri untuk tangguhkan aktiviti itu. Mula dengan tempoh penangguhan yang pendek dulu, contohnya 30 minit, sejam. Apabila sudah biasa dengan ini, panjangkan tempoh penangguhan, contohnya tangguhkan untuk sehari atau dua hari pula. Kemudian, panjangkan lagi kepada seminggu. Di saat ini, sudah pasti mudah untuk anda terus lupakan saja niat ‘bersetubuh dengan tangan anda’.
.
6) Conditioning

Di masa lapang, gunakan teknik yang psychologist guna untuk merawat masalah mental atau fikiran. Saya taktau apa nama dia, tapi saya panggil subject association. Yang saya tau, teknik ni biasanya digunakan untuk merawat penyakit fobia. Caranya ialah, dengan memikirkan sesuatu yang anda paling benci dalam dunia, dan apabila fikiran itu lekat di kepala, cepat2 tukar fikiran anda kepada fikiran anda sedang melancap atau onani. Maksud saya bukan sekadar fikir yang biasa2, tapi fikirkan dengan sedetail2nya. Bayangkan, secara visual, bunyi, bau…gunakan segala pancaindera anda bila memikirkan perkara baik dan buruk tersebut, dan gabungkan kedua2 subjek tersebut dalam satu fikiran. Perkara ini sama dengan teori operant conditioning dan classical conditioning. Sekiranya berhasil, anda akan benci melancap dan onani secara automatik. Ia memang susah, tetapi dengan latihan sudah pasti tiada yang mustahil.
.
8) Ihsan – melihat tuhan atau dilihat tuhan

Latih diri dengan sifat ihsan. Bayangkan apa yang kita buat, kita seolah2 sedang melihat Allah. Dan jika tak dapat, yakini bahawa Allah sedang melihat kita. Ini adalah teori. Ada lagi satu cara yang lebih mudah. Cuba bayangkan ada mata orang lain sedang skodeng anda di celah2 lubang apa2 yang ada dalam toilet atau bilik tempat anda melancap atau onani. Siapa yang normal pasti malu sedang melayan nafsu di tangan sendiri sedang beratus2 mata sedang melihat kiri kanan atas bawah kan? Jika anda sememangnya mempunyai tabiat suka amalan seks anda diperhatikan, boleh lupakan kaedah ini.
.
9) Dosa tempatnya api neraka

Dapatkan sebijik (taktau penjodoh bilangan dia) pemetik api. Ingatlah dosa itu tempatnya api neraka. Jika anda terasa kepingin melancap dan onani, ambil pemetik api tersebut dan panaskan jari kelingking. Pasti anda cepat2 mematahkan niat tersebut.
.
10) Kahwin

Kahwinlah kalau mampu! Tetapi…ini bukanlah jaminan bahawa seseorang akan berhenti melancap, kerana ada juga pasangan yang sudah berkahwin, tetapi tidak puas dengan kehidupan seks mereka, jadi mereka melancap. Jadi, bukan sekadar kahwin…tapi kahwinlah dengan betul dan mengikut sunnah!
.
11) Doa

Last but not least, saya sengaja letakkan point ini terakhir sekali. Bukan kerana ia paling tidak penting (bahkan ia adalah kaedah pertama anda patut lakukan), tetapi saya khuatir pembaca akan menganggap artikel ini sebagai suatu yang cliché dan menghidangkan tips2 dan petua yang cliché. Tentu sekali doa dan kebergantungan kepada Allah adalah kaedah pertama sekali bagi kita seorang Muslim dalam melakukan apa jua perkara dalam kehidupan kita. Ingatlah, berdoa kepada Allah menandakan kehambaan dan kekerdilan kita, dan Allah sukakan hambanya yang berlagak seperti seorang hamba.
.
.
Saya harap 11 tips ini sedikit sebanyak membantu anda dalam mencapai niat murni untuk berhenti atau sekurang2nya kurangkan aktiviti melancap dan onani.
.

Terima kasih.

Friday, 7 February 2014

[BUAT MINYAK URUT SENDIRI]


Di sini saya ingin kongsikan dengan anda ramuan dan cara membuat minyak urut sendiri. Apa yang anda perlukan hanyalah Minyak Zaitun Safi (botol berwarna hijau) dan 11 biji lada hitam.

Cara-cara penyediaan

- Tumbuk 11 biji lada hitam sehingga lumat dan kemudian campurkan ke dalam Minyak Zaitun Safi. (bilangan lada boleh mengikut kesukaan anda...jangan terlalu banyak kerana takut terlalu panas)
- Goncang Minyak Zaitun tersebut yang mengandungi lada hitam  tadi.
- Siapdah!!!. Anda boleh menggunakan minyak tersebut sebagai minyak urut bagi zakar anda sebagai alternatif kepada minyak   lintah di pasaran.

Khasiat dan Kebaikan Minyak Zaitun.


- Minyak zaitun diperkaya dengan vitamin A1, B1, B2, C, D, E, K  dan Besi.Ekstrak ini juga digunakan untuk luaran (kecantikan) dan dalaman (kesihatan). Ciri-ciri utama minyak zaitun adalah, ia boleh melembutkan kulit dan menghidupkan sel yang mati. 

Minyak zaitun menjadi bahan penghantar bagi Histamin, Hirudin, Hyaluronidase untuk meresap ke dalam pembuluh darah. Ianya jugaterbukti sangat baik untuk penjagaaan dan kelembapan kulit terutama bagi kulit zakar semasa sesi mengurut.


Khasiat Lada Hitam



Lada Hitam mengandungi bahan yang membantu melancarkan peredaran darah yang lemah serta sebagai pembekal nutrisi untuk kesihatan badan.

SELAMAT MENCUBA.

Tuesday, 28 January 2014

TIPS ATASI CEPAT PANCUT


Cepat pancut sentiasa menghantui lelaki yang pertama kali melakukan hubungan seks. Ini terjadi kerana mereka terlalu benafsu sehingga lupa untuk mengawalnya. Akhimya mereka datang inzal lebih awal dari pasangan wanita mereka. Jika anda tidak belajar untuk mengawal situasi ini, la pasti akan terbawa—bawa sepanjang hidup anda. 

Cepat pancut akan memberi perasaan kecewa kepada diri anda dan juga pada pasangan anda. Untuk elakkan la dari menghantui diri anda, berikut adalah beberapa cara untuk atasi masalah cepat pancut. 




Tips pertama: Perlahan— lahan

Hubungan seks yang baik adalah hubungan yang di lakukan dengan penuh perasaan kasih sayang. Jika anda gelojoh atau terlalu pantas, tiada perasaan kasih sayang akan terhasil ketika hubungan seks di lakukan. Akibatnya, anda akan cepat pancut kerana terlalu ingin cepat menghabiskan hubungan seks tersebut. 

Tips kedua: Tenang

Tidak perlu tergesa—gesa atau berperasaan kelam kabut ketika melakukan hubungan seks. Jika anda tergesa—gesa anda pasti akan cepat pancut. Buang segala tekanan dan lakukan hubungan dengan perasaan tenang. Jangan tertekan, sebaliknya berikan yang terbaik ketika melakukan hubungan seks.

Tip ketiga : Kawal pernafasan

Jangan bernafas terlalu laju. Sebaliknya bernafas secara relaks dan secara tidak langsung anda akan lebih tenang ketika melakukan hubungan seks. Jangan biarkan nafsu mengawal nafas anda. Kawal penafasan secara sedar. Ketika mendayung, bernafas sekata dengan dayungan supaya gerakan anda lebih padu dan bertenaga. Jika nafas anda kelam kabut, anda pasti akan rasa tertekan dan akan alami cepat pancut. 


Ketiga—tiga tips di atas pasti boleh membantu anda untuk lebih menikmati hubungan seks tanpa mengalami ejakulasi pramatang. Betulkan mindset anda bahawa seks untuk di nikmati dengan tenang.

Ataupun anda juga boleh menggunakan PL Supergel atau Jantan Gel sekiranya ketiga-tiga tips yang diberi tak berhasil.. 







Monday, 6 January 2014

MENGAPA PERLU UBAT KUAT?

UBAT KUAT 



Lelaki dan Ubat Kuat memang tidak boleh dipisahkan. Sebab lelaki yang tak kuat, memang hilanglah kelelakiannya. Bayangkanlah masa beraksi, zakar lelaki lembik, tak tahan lama, apa perasaan anda sebagai lelaki? 


Rentetan daripada ini, ramai lelaki mula medapatkan Ubat Kuat bagi mengatasi masalah mereka. Ramai dikalangan mereka malu untuk mendapatkan ubat kuat jika mereka ingin membelinya melalui penjual-penjual Ubat Kuat secara terus. Berikutan masalah ini, Saya mengambil inisitif bagi membantu mereka yang memerlukan dengan Khidmat Nasihat secara percuma. Tak perlu lagi nak segan bertanyakan soalan-soalan mengenai masalah kelelakian.

Ubat Kuat Dan Lelaki

Antara beberapa sebab mengapa lelaki mencari ubat kuat:

  • Nafsu seks langsung tiada tapi tanggungjawab kepada isteri harus diberi
  • Nafsu ada tapi zakar lembik tak mahu menegang atau tak boleh tegang langsung
  • Nafsu ada, zakar ' tip-top ' tapi cepat tewas la pula

Apa yang dapat saya simpulkan disini ialah lelaki tetap akan tetap berhadapan dengan masalah seksual atau tenaga batin ini. 


Bagi menjawab kepada persoalan ini, Saya menyediakan pelbagai jenis produk kesihatan lelaki dari segi rawatan Tradisional hinggalah ke rawatan Moden bagi membantu anda mengatasi masalah Kelelakian ini. Antara produk yang saya jual adalah berdasarkan 100% Herba dan Semulajadi serta beberapa produk yang perlu dimakan seperti Suppliment mempunyai sijil kelulusan dari Kementerian Kesihatan. Tidak mendatangkan kemudaratan serta kesan terhadap kesihatan. 


Nasihat saya, buat pilihan terbaik dengan mendapatkan produk Original. Elakkan produk tiruan.